A l’ECEM ESCOLA DE MUNTANYA realitzem diferents formacions, unes per a esportistes, de la iniciació al perfeccionament així com formació contínua tant a nivell professional i/o benèvol, per a individuals i per a col·lectius.

ESCOLA PIA Cicles Formatius d'Esport i Ensenyament Esportius, com a Centre de Formació de Tècnics Esportius d’Escola Pia fem la formació professional reglada de règim especial d’esports de muntanya i escalada de grau mig i de grau superior.

ECEM - FORMACIÓ PER ESPORTISTES

ESCOLA PIA - CICLES FORMATIUS D'ESPORT I ENSENYAMENTS ESPORTIUS