Si us fa il·lusió pujar a una muntanya, ja sigui per roca, neu o gel, escalant, amb esquís, raquetes, a peu o tanmateix baixar un barranc, us oferim un equip de guies i instructors professionals titulats i altament qualificats tant nivell tècnic i com a nivell de qualitat humana, que conduiran els vostres somnis.

A l’ECEM Escola de Muntanya hem preparat un ventall d'activitats de muntanya perquè pugueu escollir-ne les que us estimeu més. Hi trobareu des d’ascensions guiades a diversos massissos fins a tecnificació guiada de diferents disciplines esportives.

També hi trobareu Travesses i Expedicions que realitzem per diferents països del món, amb diverses propostes, aventures reals i experiències a la naturalesa en zones amb un gran interès esportiu i turístic. Totes elles per poder compartir amb vosaltres la nostra passió, sempre de manera segura i responsable.

CAVALLS DEL VENT

ASCENSIONS I CIMS