GRUPS ESCOLARS.

A la primavera i a l’estiu el descens per rius en ràfting, el descens de barrancs, la multiaventura, circuit de tirolines i rocòdrom, pujar una via ferrada, el circuit d’orientació o les excursions interpretades pel Parc Nacional d’Aigüestortes, són algunes de les activitats que, soles o combinades, faran conèixer noves perspectives dels esports de muntanya amb experiències plenes d’emoció i companyonia.

Als mesos d’hivern, es poden combinar excursions amb raquetes amb tallers d’iglús i pràctiques d’ARVA (aparells de recerca en allaus) o iniciació a l’alpinisme. Una forma de gaudir de la muntanya combinant esport i aprenentatge.

També us podem oferir diferents opcions d’allotjament segons les necessitats del grup.

Formulari de contacte

@