ESCALADA INICIACIÓ

DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT.

L’escalada és una activitat molt segura, apta per a tothom i també per anar amb família, des dels  més petits fins als més grans. No cal experiència prèvia, donat que es pot practicar en diferents nivells. L’escalada és un esport que aporta molts beneficis: millora la resistència muscular, flexibilitat, coordinació i equilibri. L’escalada també fomenta el treball en equip, la responsabilitat envers els altres, permet enfrontar-se  a les pròpies pors, ajuda a guanyar confiança en u mateix. Descobreix les sensacions que l’escalada és capaç de donar-te.

Les zones de pràctiques estan equipades especialment per a la iniciació. En funció de la meteorologia les realitzem al Parc Nacional d’Aigüestortes, a la zona de Cavallers Vall de Boí (escalada sobre roca granítica) o a Sopeira, a la zona d’Escales (zona de roca calcària). Gaudirem de la naturalesa d’una manera saludable, responsable i respectuosa amb el medi.

ON ES REALITZEN LES PRÀCTIQUES

Vall de Boí, Cavallers o Sopeira, Escales. Pirineus de Lleida.

Fàcil. Per a totes les edats i passar una bona estona en família o amb amics. En un escenari de gran bellesa.

ACCÉS

Des de la presa de Cavallers, 10 minuts d’aproximació. A Sopeira, Escales, accés immediat. Abans de l’inici de l’activitat donem una explicació i informació de les activitats.

DURADA DE L’ACTIVITAT

Aproximadament 2,00 hores

Normalment realitzem l’activitat a la tarda a les 16,00 h.,  hora de trobada a l’ ECEM Escola de Muntanya. Finalitza aproximadament a les 19 h. Si hi ha grups interessats en altres horaris es pot fer per comanda.  Amb reserva prèvia.

A partir de 7 anys, sempre que vagin acompanyats d’un progenitor o tutor, als qui recomanem, si és possible, que també facin l’activitat. Es requereix consultar abans.

No es requereixen.

Guies d’alta muntanya UIAGM, TEAM, TEE, casc, arnès, cordes, mosquetons de seguretat, peus de gat (en el cas que en tinguem del vostre número de peu), assegurances d’accidents i de responsabilitat civil, IVA.

Menors de 7 a 14 anys: 35,00 €. Adults: 40,00 €

LA TEMPORADA: Durant els mesos de primavera i estiu.  En altres dates, consulteu.

Si voleu realitzar escalades de més durada o dificultat, consulteu la muntanya amb guia. Enllaç