Ref: BARRANC OBARRA
BARRANC OBARRA

El barranc d'Obarra és un barranc de dificultat fàcil/mitjana. Es tracta d´un barranc ideal per a grups d´amics, parelles i famílies amb nens a partir d´uns 8 anys. Es tracta d'un barranc molt aquàtic i de gran bellesa amb parets laterals altes. Compte amb alguns trams llargs de natació i amb 5 salts de diferents alçades; tots opcionals. El barranc té 2 destrepades amb corda fixa i un sifó molt divertit. Barranc recomanable per a dies molt calorosos ja que laigua està molt freda. És recomanable fer-ho a la tarda, ja que entra el sol a partir de les 16.00 hores.

DIFICULTAT
Iniciació/mitjana. Per a una primera experiència en adults o nens a partir de 8-10 anys. Molt divertit i emocionant, en un escenari de gran bellesa. Els salts no són obligats.

ON ES REALITZA EL DESCENS

Congost d'Obarra. Vall d'Isábena, Pirineu Aragonès.
EDAT
A partir de 8 o 10 anys. Sempre que vagin acompanyats de progenitor o tutor.

REQUISITS MÍNIMS
Saber nedar i un mínim de condició física.

PUNT DE TROBADA

ECEM Escola de Muntanya.

HORARI

Al matí a les 9,00 h. hora de trobada a la nostra base ECEM Escola de Muntanya ia la tarda a les 15h. Aquí us donarem tota la informació prèvia.

DURADA ACTIVITAT

Mitja jornada, al matí de 9,00 ha 13,30 ia la tarda de 15.00 a 19.30. L'inici del barranc és immediat des del pàrquing. Un cop allà rebreu les explicacions sobre seguretat i tècniques de progressió per al descens per part dels guies. El recorregut a l'aigua dura aproximadament de 1h30' més els temps per equipar-nos. La tornada fins al cotxe és de 20 minuts per la carretera; sent aquesta l'única forma de retornar al pàrquing d'inici.

PREU

Adults: 45€