GRUPS

A l’ECEM disposem de material, instal·lacions i equip humà per gestionar les activitats amb grups, amb una gran capacitat organitzativa i una gran qualitat docent.

Dirigim propostes per a diferents col·lectius: escoles, casals i estades d’estiu, empreses, clubs d’esplai i d’escoltes, centres excursionistes, o per a gent gran, gimnasos, associacions esportives, grups d’amics i amigues, famílies, agències de viatges, etc..

Per a aquests grups us proposem un ample ventall d’activitats que es poden combinar, oferint-vos avantatges tant organitzatius com descomptes amb els pressupostos.

Les activitats sempre seran coherents al perfil del grup en quant a edats, homogeneïtat i objectius.

Formulari de contacte

* camps obligatoris