ESCOLES - PROGRAMES PER A CICLES FORMATIUS

Dirigit a Escoles que ofereixen les formacions per als seus alumnes d’activitats fisico esportives en el medi natural.

Oferim el desenvolupament dels denominats esports d’aventura. Crèdits durant les formacions dels Cicles de grau mig i superior com el CAFEMN, EASE i d’altres.

Esports d’hivern: equí alpí, raquetes de neu, iglús i supervivència a la neu, rescat d’allaus amb pràctiques amb ARVA i coneixement del mantell nival.

Esports d’aventura com: ràfting, caiac, descens de barrancs, vies ferrades, escalada, orientació, circuit de tirolines etc...

Planifiquem amb el cap d’estudis la programació, segons les vostres necessitats, per a la formació de les activitats i també les diferents opcions d’allotjament per al grup.