BARRANC DE VIU DE LLEVATA

El barranc de Viu de Llevata és perfecte, té de tot i en la seva justa mesura, tant per als iniciats com per als esportistes; compta amb diversos tobogans, salts de 2 a 6 metres. En destaquem el sorprenent salt de “tarzán” i un curt ràpel de 8 metres, molt aquàtic. Estètic i divertit per passar unes bones hores. El recorregut del barranc és una excel·lents activitat completament segura i divertida per compartir entre amics o famílies.

ON ES REALITZA EL DESCENS

Viu de Llevata. El Pont de Suert. Pirineus de Lleida.

Mitja. Per tenir una grata experiència i recomanat. Molt divertit i emocionant, en un escenari de gran bellesa. Tots els ressalts estan equipats per al descens amb  corda, tot i que la major part acostumem a saltar-los.

A partir de 8 a 12 anys. Sempre que vagin acompanyats d’un progenitor o tutor i que hagin realitzat algun barranc prèviament.

Saber nedar.

HORARI

Realitzem descensos cada dia, al matí a les 9,00  hora de trobada a la nostra base ECEM Escola de Muntanya. Aquí us donarem tota la informació prèvia.

DURADA ACTIVITAT

Mitja jornada, matins de 9,00 h a 13,30 h. El desplaçament del  pàrking 1 fins al punt d’inici del barranc suposa una aproximació a peu de 20 minuts en descens. Un cop allà rebreu les explicacions sobre seguretat i tècniques de progressió per al descens per part de los guies. El recorregut per l’aigua dura aproximadament de 2 a 3 hores més el temps per equipar-nos. El retorn fins al cotxe és de 25 minuts de durada, seguint el camí del recorregut del riu fins al pàrking 2, que és el més còmode.

Guies d’alta muntanya UIAGM i barrancs, equips de neoprè complets de 5mm, casc, arnès, davallador, escarpins de neoprè sense sola rígida, assegurança d’accidents i de responsabilitat civil, IVA.

Calçat que es pugui mullar, que protegeixi els peus i que no es pugui perdre, tipus esportiu o similar i un altre calçat de recanvi per tornar secs de peus. Banyador, tovallola i protector solar.

Disposem d’àmplia zona verda amb Pàrking privat, vestuaris i dutxes.

Menors de 8 a 16 anys: 45,00 €. Adults: 50,00 €

Disposem de servei fotogràfic.

La temporada de barrancs 2020 és a partir del mes de maig fins a l’octubre, cal reservar abans.